FÖRELÄSNING OCH VIPPIGT VÄRRE

Ny vecka, känns som om det är så hela tiden nu, nytt och ny. Jag har en ganska så lugn och rolig vecka känns det som. Allt det vanliga men så har jag också en heldagsföreläsning som väntar på fredag. Tanken är att jag ska gå igenom den nu och sätta upp träning för företaget som vill ha den.

Alltid lika spännande att se vem som dyker upp, och hur gruppen fungerar, det är otroligt stor skillnad om man ska hålla från 8:00-15:30, med lite träning på slutet. Ofta om det är ett företag brukar det fungera super i och med att de ofta känner varann lite i alla fall.
Att hålla låda en hel dag är tufft, men rätt så roligt efteråt.


En vacker plats, svårt att fånga på bild, men det var lite trollskog över det hela, med dimma och sol


Och torsdag blir det lugn löptur med löparpaletten i fäbodaskogen, det ligger nog på andraplats som det bästa just nu, den känslan är så härlig i denna natur.
Jag öskar och hoppas jag får en lika bra vecka som förra att värken bara håller sig långt borta.
Så att man kan njuta till fullo.

På onsdag är jag bjuden på VIP-kväll med mannen, ni vet, det öppnas ju nytt köpcenter här i Jeppis och jag får gå med han på en sådan festlig date, jag hoppas på en trevlig och lite shoppinggalen kväll. ♥ Det är nog veckans höjdare helt klart!

Hoppas vi ses på bodyburn ikväll, möjligen lite nytt i programmet men lite gammalt också!
17:30 på Studio Z ♥
Bara att droppa in! 
Hoppas ni också får en riktigt härlig solig vecka!
Kram
Isabella

FOLLOW TRÄNINGSPALETTEN VIA | FACEBOOK  | INSTAGRAM | BLOGLOVIN





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar