TISDAGSLIV


Tisdag är vår dag, ofta handlar vi och för killen till skolan och så satsar vi på morgonmål två.
Ofta lite film på det.
Rätt mysigt, jag tycker att denna höst har jag verkligen lärt mig att ta det lilla lugna när man inte alls har kunnat förutse hur nästa dag ser ut.
Att vara riktigt snäll med sig själv.
Kan ni det?
Tillåta er att verkligen vara ledig och sitta på rumppan?
Man behöver inte jobba ihjäl sig, för att ta lite ledigt ibland.

Idag banan glass med med lakritspulver.
Jag mixade frusen banan med lite vaniljpulver och 2 matsked alpro ON yoghurt.
Så enkelt och gott nä man vill festa till mellanmålet.
Och Kaffe, så gott.


Och så tidning på det, det här med bygga hus tar mycket av mina tankar nu, jag jobbar hårt på köket och nu är jag inne på mörkt grönt med mässingknoppar, vi ska ha litet kök så tanken är om man vill göra om blir det inte väldans kostsamt sen.

Tanken var faner och trä över allt, så jag vet inte alls hur jag kom på denna gröna bana. Och hur gör jag då med hjälpköket och rummen?
Kan jag ändå köra med trä där?
Kanske, det.

På insta hittar du oss på @krakslottet_344 om du vill följa husbygget och lite mer privatliv.


Isabella

FOLLOW TRÄNINGSPALETTEN VIA | FACEBOOK  | INSTAGRAM | BLOGLOVIN







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar